31 Ocak 2018
Haberler
MEV, “17. Geleneksel Antalya Eğitim Sempozyumu”nda

MEV, “17. Geleneksel Antalya Eğitim Sempozyumu”nda

17.  Geleneksel Antalya Eğitim Sempozyumu, “Türkiye’de ve Dünyada: Değerlendirme Sistemlerinin Eğitime Etkisi” temasıyla 30 Ocak – 2 Şubat 2018 tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştiriliyor.
Türkiye Özel Okullar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı F. Nurullah Dal, Antalya Valisi Münir Karaloğlu ve Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz’ın açılış konuşmaları ile bugün başlayan sempozyuma Milli Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Özçukurlu, MEV Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Temel, MEV Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Çoksak, MEV Genel Müdürü, Eğitim – İnsan Kaynakları Müdürü Funda Kahraman, MEV Güzelbahçe Koordinatör Müdürü Murat Zorluer, MEV Güzelbahçe Anadolu ve Fen Lisesi Müdürü Tülay Yazgan; MEV Ankara Okulları Koordinatör Müdürü İbrahim Uzun, MEV Ankara İlkokul ve Ortaokul Müdürü Pınar Baydaş; MEV Basınköy Koordinatör Müdürü  Yakup Erdoğan, MEV Basınköy İlkokulu ve Ortaokulu Müdürü Aylin Belfu Efe; MEV Büyükçekmece Okulları Koordinatör Müdürü Salih Özmen ile MEV Büyükçekmece İlkokulu ve Ortaokulu  Müdürü İbrahim Duman katılıyor.
Her yıl Türkiye’den ve dünyadan uluslararası bilim insanları ve uzmanların katıldığı, eğitim sistemimize ilham verecek ve katkı sağlayacak bir sinerji ortamının yaratıldığı sempozyumda, eğitim süreçlerinde ölçme değerlendirme uygulamalarından, ortaöğretim başarısının uluslararası sınavlarla değerlendirilmesine  kadar pek çok konu masaya yatırılacak.
Sempozyumun ilk konuşmacısı “Derdimizin Adı: Değerlendirmeyi Değerlendirmek” konulu sunumuyla Talim ve Terbiye Kurulu Eski Başkanı Prof. Dr. Ziya Selçuk idi. Selçuk, sunum sonrası yöneticilerimizle hatıra fotoğrafı çektirdi.
Sempozyumda  MEV Yönetim Kurulu Üyesi ve MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Kemal Şamlıoğlu bugün kurucular toplantısında; MEV Yönetim Kurulu Üyesi ve Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Doç. Dr. Yusuf Tekin ise yarın sabah gerçekleşecek konferansta konuşmacı olarak kürsüde olacak.


Etiketler