Cambridge Assessment International Education programı kapsamında 7.sınıflarda yürüttüğümüz Global Perspectives dersinde öğrencilerimizin araştırma, işbirliği içinde çalışma ve eleştirel düşünce gibi 21. yy becerilerini çevrimiçi derslerimizde de geliştirmeyi hedefliyoruz. Uzaktan eğitim sürecinde derslerimizi yürüttüğümüz Zoom programında “breakout room” adı verilen, küçük gruplar halinde çalışmaya imkan tanıyan bu platformdan faydalanarak öğrencilerimiz ilk konumuz olan “Dil ve İletişim” (Language and Communication) için zaman çizelgesi oluşturma, anket yapımı ve uygulaması, yüzdelik alarak bunu pasta dilimi grafiği ile sunma konusundaki bilgi ve becerilerini geliştirip gerçekçi bir bağlam içerisinde “Okulunuzda başka bir dil öğrenme şansınız olsaydı, hangi dili tercih ederdiniz?” (If you had a chance to study another language, which one would like to prefer?)sorusuna yanıt bulmaya çalıştılar. Böylelikle, öğrencilerimiz uzaktan da olsa birbirleriyle sürekli etkileşim halinde olup doğru kaynaklardan araştırdıkları konuları etkili bir şekilde grup çalışması eşliğinde sundular.